keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

äksöniä =)

Ollaan sitte puuhattu taas kaikenlaista, hakuiltu viime perjantaina ja on sitte niin hätänen pimu että kun maalimies on nousemassa ylös passivoituakseen Lumi jo rientää seuraavalle. Ollaan sitte yritetty hiukan kasvattaa Lumin malttia olla maalimiehelle. Täytyy kyllä taasen todeta että tää on mein laji =)

Maanantaina kävin sitten Lumin kanssa tottis "kentällä" ja leikki oikeen hienosti jäi vaiks kuin kiva fiilis kun heti onnistu. Sitten vaikeempaa toi näyttely treeni kun lähestyy eka mätsärikin niin sitä juoksemista, voi veljet..noh Lumihan oppi taas nopeemmin kuin mää ja seisominen meni paremmin kun saatiin hiukka ohjeistusta.Olipa kivasti vielä häiriötäkin kun muut oli samaan aikaan reenailees taisin mää ite taas häiriintyy enemmän Lumi ei paljoa huomannu.

Tiistaina kotona olin sitte pakko hiukan valmistella tätä päivää ja tehtiin agi liikkeitä, käännöksiä ja kontaktia.

Tänään sitten käytiin siellä agi-hallilla ja kivaa oli, Lumi meni vauhdilla hyvä kun perässä pysyin,
putkeen meno menee hienosti uskalsin irottautukkin, eteen hypyt, ensin mun hahmotus ongelman mentyä ohi, rupes menee kivasti ja siitä jakettiin putkeen.Takaa kiertokin meni heti paremmin kun katkasin sen ns. napanuoran heh. Suurin ongelma on mulla että sisäistän sen missä mun kuuluu olla ja mitä tehä..on se hienoa kattoa kun Jansu teki samat Lilon ja Rossin kanssa ja paremmin =) mun etu on tietty et voin ihan kattomallakin oppia lisää..
Tänään vielä tässä tehdään paikallaan oloa ja juostaan tota näyttelyä varten..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti